Εκπαίδευση Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ιανουάριος 2018 - σήμερα)

Σύμφωνα με τον κατατεθειμένο και εγκεκριμένο από τον Ο.ΚΑ.ΝΑ. προγραμματισμό του ΚΕ.Σ.Α.Ν. ως Αστική Εταιρεία, οι δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν το χρονικό διάστημα Ιανουάριος 2018 έως σήμερα και είχαν πλαίσιο την Εκπαίδευση Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφορούν: 

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

  • Είκοσι μία (21) Ενημερωτικές Συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη, με θέμα: "Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο", σε μαθητές Ε’ και Στ’ τάξης των εξής Δημοτικών Σχολείων Ηρακλείου: 6ο, 13ο, 18ο, 19ο, 26ο, 44ο. Σε συνεργασία με τις διευθύνσεις των σχολείων (451 άτομα).
     
  • Μια (01) Θεατρική Παράσταση, από τη θεατρική ομάδα Χιλιοδέντρι: "Η Φάρμα του Διαδικτύου", την οποία παρακολούθησαν μαθητές των 1ο, 6ο, 10ο, 19ο, 26ο, 44ο  Δημοτικών Σχολείων Ηρακλείου και παιδιά προσφύγων από την Εκπαιδευτική Αναπτυξιακή ΠΛΟΗΓΟΣ, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα για την "Ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο" (241 άτομα).
     
  • Ομάδα Αφγανών προσφύγων μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, "Το Παιχνίδι μας ενώνει!", 07 συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη. Σε συνεργασία με την Αναπτυξιακή Ηρακλείου, που υλοποιεί το πρόγραμμα Στήριξης Έκτακτης Ανάγκης για την Ένταξη και τη Στέγαση "ESTIA" (27 άτομα).

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

  • Μια (01) Ομάδα Προσωπικής Ανάπτυξης Εφήβων, 07 συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη, σε μαθητές Α’ τάξης, του 2ου Γυμνασίου Ηρακλείου. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Σχολείου (13 άτομα).
     
  • Δεκαοχτώ (18) Ενημερωτικές Συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη, σε μαθητές Γυμνασίου, στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας, στον άξονα: "Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων", με θέμα: "Εξαρτήσεις και εφηβική ηλικία", των εξής γυμνασίων: Καστέλλι Πεδιάδος, Επισκοπής, Μαλίων, Νέας Αλικαρνασσού, Ασημίου, 3ο, 4ο, 5ο, 8ο, 9ο, 11ο, Γυμνάσιο, Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου, Ειδικό Γυμνάσιο Ηρακλείου, Βιάννου. Σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις των Σχολείων (1322 άτομα). 
     
  • Μια (01) Ενημερωτική Συνάντηση, διάρκειας 03 ωρών, σε μαθητές Γ’ τάξης του Γυμνασίου Τυλίσου, με θέμα: "Εξαρτήσεις και εφηβική ηλικία". Σε συνεργασία με τη διεύθυνση του σχολείου και την υπεύθυνη καθηγήτρια σχολικού project (28 άτομα).
     
  • Δύο (02) Ενημερωτικές Συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη, σε μαθητές του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου, στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας, στον άξονα: "Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων", με θέμα: "Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο". (190 άτομα). 

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση:

  • Εκπαίδευση σπουδαστών του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας, ΤΕΙ Κρήτης, στο πλαίσιο της εργαστηριακής τους άσκησης (04 άτομα). 
     
  • Εκπαίδευση μεταπτυχιακών φοιτητών του Κοινού Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Τμήματος Ψυχολογίας και της Σχολής Επιστημών Υγείας - Τμήματος Ιατρικής, Πανεπιστημίου Κρήτης "Κλινικές Παρεμβάσεις στις Εξαρτήσεις", στο πλαίσιο της δεκάμηνης πρακτικής τους άσκησης (02 άτομα).

Στόχος των δράσεων ήταν η γνωριμία με το φορέα, η έκφραση – ανταλλαγή σκέψεων, εμπειριών και συναισθημάτων, η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η υιοθέτηση στάσεων που θα τους οδηγήσουν σε μία ομαλή ανάπτυξη - εξέλιξη. Οι συναντήσεις διεξάγονταν σε συνεργασία με τη Διεύθυνση των Σχολείων, με ολιγομελείς ομάδες 10 - 20 νέων.    

Η εκπαιδευτική στρατηγική που ακολουθείται στις συναντήσεις νέων στηρίζεται στη βιωματική μάθηση, η οποία βρίσκεται στον αντίποδα των παραδοσιακών εκπαιδευτικών μεθόδων και δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης.

Πρόκειται, δηλαδή, για μάθηση κατά την οποία ο συμμετέχων εμπλέκεται άμεσα στη μελετώμενη πραγματικότητα, οικειοποιούμενος τη γνώση μέσω της εμπειρίας κι αναζητώντας προσωπικό νόημα σ’ αυτήν τη διαδικασία. Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία κλίματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης στην ομάδα και η κινητοποίησή του για ενεργό συμμετοχή. Έτσι, θα ανταλλάξει συναισθήματα, γνώσεις κι εμπειρίες και μέσω κριτικού στοχασμού θα επανεξετάσει - τροποποιήσει εσφαλμένες πεποιθήσεις, ώστε να προσαρμοσθεί ευκολότερα σε νέα δεδομένα.

Η βιωματική μάθηση, λοιπόν, ανταποκρίνεται, στην ανάγκη ανάπτυξης του συνόλου της προσωπικότητας των συμμετεχόντων και όχι μόνο της νοητικής τους βελτίωσης, μέσα σ’ ένα περιβάλλον σεβασμού και αποδοχής, καθώς ρόλος του συντονιστή σε αυτήν τη διεργασία είναι να προάγει την αλληλεπίδραση, τη συμμετοχή, την πορεία προς τη γνώση.

Activities: 

Νέα - Ανακοινώσεις

Βρείτε μας στο facebook

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα εγγραφής για να μπορείτε να λαμβάνετε τα ενημερωτικά newsletter του ΚΕΣΑΝ.

* Τα στοιχεία που δίνετε θα κρατηθούν αυστηρά εμπιστευτικά και δεν πρόκειται να δοθούν σε τρίτους για κανένα λόγο. Τo email εγγραφής σας πρέπει να αντιστοιχεί σε αληθινό email.Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την εγγραφή σας οποιαδήποτε στιγμή.

σχεδιαση - υλοποιηση : δημος Ηρακλειου - τμημα πληροφορικης - γραφειο ηλεκτρονικης διακυβερνησης