Εκπαίδευση Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ιανουάριος 2020 - σήμερα)

Σύμφωνα με τον κατατεθειμένο και εγκεκριμένο από τον Ο.ΚΑ.ΝΑ. προγραμματισμό του ΚΕ.Σ.Α.Ν. ως Αστική Εταιρεία, οι δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν το χρονικό διάστημα Ιανουάριος 2020 έως σήμερα και είχαν πλαίσιο την Εκπαίδευση Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφορούν: 

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

  • Επτά (07) Βιωματικά Εργαστήρια [MOVERE], διάρκειας 2 ωρών, με θέμα: "Ο κύριος «Κενός»", σε μαθητές Α’ και Β’ τάξης των εξής Δημοτικών Σχολείων: 6ο, 11ο, 12ο, 44ο Ηρακλείου. Σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις των Σχολείων (104 άτομα). 
  • Επτά (07) Βιωματικά Εργαστήριο [MOVERE], διάρκειας 2 ωρών, με θέμα: "Θυμός… ένα μεγάλο παγόβουνο", σε μαθητές Γ’ και Δ’ τάξης των εξής Δημοτικών Σχολείων: 11ο, 12, 18ο, 31ο Ηρακλείου. Σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις των Σχολείων (108 άτομα). 
  • Τέσσερα (04) Βιωματικά Εργαστήρια [MOVERE], διάρκειας 2 ωρών έκαστο, με θέμα: "Ο Γύρος του Κόσμου των Συναισθημάτων σε ένα παιχνίδι!", σε μαθητές Ε’ και ΣΤ’ τάξης του 1ου, 6ου, 11ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Σχολείου (73 άτομα). 
  • Έντεκα (11) Ενημερωτικές Συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη, με θέμα: "Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο", σε μαθητές Ε’ και Στ’ τάξης των εξής Δημοτικών Σχολείων: 21ο, 45ο, 49ο Ηρακλείου. Σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις των Σχολείων (234 άτομα). 
  • Πέντε (05) Διαδικτυακές Ομάδες Μαθητών Δημοτικού, 10 συναντήσεις (2 ανά Ομάδα), διάρκειας, 2 ωρών έκαστη, με θέμα: "Συζητάμε για την Υγεία …με αφορμή μια ταινία (Supa Modo)". Σε συνεργασία με το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους και το Νεανικό Πλάνο (40 άτομα). 

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

  • Συμμετοχή σε καλλιτεχνική ομάδα εφήβων με θέμα: "Άγχος και Εφηβεία", 2 συναντήσεις, διάρκειας 2 ωρών έκαστη, σε  μαθητές του 3ου Γυμνασίου Ηρακλείου. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Σχολείου και τις υπεύθυνες καθηγήτριες (14 άτομα). 
  • Τέσσερις (04) Ενημερωτικές Συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη, με θέμα: "Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο", σε μαθητές Α’ τάξης του Γυμνασίου Χερσονήσου. Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του Σχολείου (85 άτομα). 
  • Ένα  (01) Βιωματικό Εργαστήριο [MOVERE], διάρκειας 3  ωρών, με θέμα: "Συζητώντας για τα συναισθήματα", σε μαθητές της Φωτογραφικής Ομάδας του 6ου Γυμνασίου Ηρακλείου (25 άτομα). 
  • Τρεις (03) Διαδικτυακές Ομάδες Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου, 6 συναντήσεις (2 ανά Ομάδα), διάρκειας, 2 ωρών έκαστη, με θέμα: "Συζητάμε για την Υγεία …με αφορμή μια ταινία (Supa Modo)". Σε συνεργασία με το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους και το Νεανικό Πλάνο (13 άτομα). 

Τροτοβάθμια Εκπαίδευση:

  • Εκπαίδευση σπουδαστών του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας, της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο της εργαστηριακής τους άσκησης (03 άτομα).
  • Εκπαίδευση μεταπτυχιακής φοιτήτριας του Κοινού Μεταπτυχιακού Προγράμματος "Εφαρμοσμένη - Κλινική Κοινωνιολογία και Τέχνη", των Πανεπιστημίου Αιγαίου, Τμήμα Κοινωνιολογίας και Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (01 άτομο).

Στόχος των δράσεων ήταν η γνωριμία με το φορέα, η έκφραση - ανταλλαγή σκέψεων, εμπειριών και συναισθημάτων, η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η υιοθέτηση στάσεων που θα τους οδηγήσουν σε μία ομαλή ανάπτυξη - εξέλιξη. Οι συναντήσεις διεξάγονταν σε συνεργασία με τη Διεύθυνση των Σχολείων, με ολιγομελείς ομάδες 10 - 20 νέων.    

Η εκπαιδευτική στρατηγική που ακολουθείται στις συναντήσεις νέων στηρίζεται στη βιωματική μάθηση, η οποία βρίσκεται στον αντίποδα των παραδοσιακών εκπαιδευτικών μεθόδων και δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης.

Πρόκειται, δηλαδή, για μάθηση κατά την οποία ο συμμετέχων εμπλέκεται άμεσα στη μελετώμενη πραγματικότητα, οικειοποιούμενος τη γνώση μέσω της εμπειρίας κι αναζητώντας προσωπικό νόημα σ’ αυτήν τη διαδικασία. Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία κλίματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης στην ομάδα και η κινητοποίησή του για ενεργό συμμετοχή. Έτσι, θα ανταλλάξει συναισθήματα, γνώσεις κι εμπειρίες και μέσω κριτικού στοχασμού θα επανεξετάσει - τροποποιήσει εσφαλμένες πεποιθήσεις, ώστε να προσαρμοσθεί ευκολότερα σε νέα δεδομένα.

Η βιωματική μάθηση, λοιπόν, ανταποκρίνεται, στην ανάγκη ανάπτυξης του συνόλου της προσωπικότητας των συμμετεχόντων και όχι μόνο της νοητικής τους βελτίωσης, μέσα σ’ ένα περιβάλλον σεβασμού και αποδοχής, καθώς ρόλος του συντονιστή σε αυτήν τη διεργασία είναι να προάγει την αλληλεπίδραση, τη συμμετοχή, την πορεία προς τη γνώση.

Activities: 

Νέα - Ανακοινώσεις

Βρείτε μας στο facebook

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα εγγραφής για να μπορείτε να λαμβάνετε τα ενημερωτικά newsletter του ΚΕΣΑΝ.

* Τα στοιχεία που δίνετε θα κρατηθούν αυστηρά εμπιστευτικά και δεν πρόκειται να δοθούν σε τρίτους για κανένα λόγο. Τo email εγγραφής σας πρέπει να αντιστοιχεί σε αληθινό email.Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την εγγραφή σας οποιαδήποτε στιγμή.

σχεδιαση - υλοποιηση : δημος Ηρακλειου - τμημα πληροφορικης - γραφειο ηλεκτρονικης διακυβερνησης