Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ιανουάριος 2022 - Δεκέμβριος 2022)

Σύμφωνα με τον κατατεθειμένο και εγκεκριμένο από τον Ο.ΚΑ.ΝΑ. προγραμματισμό του ΚΕ.Σ.Α.Ν. ως Αστική Εταιρεία, οι δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν το χρονικό διάστημα Ιανουάριος 2022 έως Δεκέμβριος 2022 και είχαν πλαίσιο τη Σχολική Κοινότητα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφορούν: 

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: 

  • Ένα (01) Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νεοδιόριστων Νηπιαγωγών με θέμα: "Ξεκινώντας ένα νέο ταξίδι στην εκπαιδευτική κοινότητα". 08 συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη. Σε συνεργασία με την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ60 της 3ης Ενότητας Κρήτης των Σχολικών Μονάδων Π.Ε. Ηρακλείου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης (07 άτομα). 
  • Ένα (01) Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα σε Δασκάλους Γ' και Δ' τάξης Δημοτικού με θέμα: "Το Σπίτι των Παιδιών". 09 συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη. Σε συνεργασία με την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ70 της 7ης Ενότητας των Σχολικών Μονάδων Π.Ε. Ηρακλείου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης (06 άτομα).

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: 

  • Δύο (02) Επιμορφωτικά Πρόγραμμα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (το 1ο διαδικτυακό το 2ο δια ζώσης) με θέμα: "Ο Εαυτός μου και οι Άλλοι". 16 συναντήσεις, διάρκειας 02 ωρών έκαστη. Σε συνεργασία με την Υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Σχολικών Μονάδων Π.Ε. Ηρακλείου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης (43 άτομα).  
  • Δύο (02) Εποπτικές Συναντήσεις  - Υποστήριξη στην Υλοποίηση Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας με θέμα: "Πρόληψη του καπνίσματος" και "Αποδοχή της διαφορετικότητας"", διάρκειας 02 ωρών έκαστη (05 άτομα). 

Οι παρεμβάσεις διεξάγονται σε συνεργασία με Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ60 και ΠΕ70 και Υπεύθυνους των Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Σχολικών Μονάδων Π.Ε. Ηρακλείου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης.

Η εκπαιδευτική στρατηγική που ακολουθείται στις συναντήσεις εκπαιδευτικών στηρίζεται στη βιωματική μάθηση, η οποία βρίσκεται στον αντίποδα των παραδοσιακών εκπαιδευτικών μεθόδων και δίνει έμφαση στο σημαντικό ρόλο που παίζει η εμπειρία στη διαδικασία της μάθησης.

Πρόκειται, δηλαδή, για μάθηση κατά την οποία ο συμμετέχων εμπλέκεται άμεσα στη μελετώμενη πραγματικότητα, οικειοποιούμενος τη γνώση μέσω της εμπειρίας κι αναζητώντας προσωπικό νόημα σ’ αυτήν τη διαδικασία. Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία κλίματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης στην ομάδα και η κινητοποίησή του για ενεργό συμμετοχή. Έτσι, θα ανταλλάξει συναισθήματα, γνώσεις κι εμπειρίες και μέσω κριτικού στοχασμού θα επανεξετάσει - τροποποιήσει εσφαλμένες πεποιθήσεις, ώστε να προσαρμοσθεί ευκολότερα σε νέα δεδομένα.

Η βιωματική μάθηση, λοιπόν, ανταποκρίνεται, στην ανάγκη ανάπτυξης του συνόλου της προσωπικότητας των συμμετεχόντων και όχι μόνο της νοητικής τους βελτίωσης, μέσα σ’ ένα περιβάλλον σεβασμού και αποδοχής, καθώς ρόλος του συντονιστή σε αυτήν τη διεργασία είναι να προάγει την αλληλεπίδραση, τη συμμετοχή, την πορεία προς τη γνώση.

Νέα - Ανακοινώσεις

Βρείτε μας στο facebook

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα εγγραφής για να μπορείτε να λαμβάνετε τα ενημερωτικά newsletter του ΚΕΣΑΝ.

* Τα στοιχεία που δίνετε θα κρατηθούν αυστηρά εμπιστευτικά και δεν πρόκειται να δοθούν σε τρίτους για κανένα λόγο. Τo email εγγραφής σας πρέπει να αντιστοιχεί σε αληθινό email.Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την εγγραφή σας οποιαδήποτε στιγμή.

σχεδιαση - υλοποιηση : δημος Ηρακλειου - τμημα πληροφορικης - γραφειο ηλεκτρονικης διακυβερνησης